Shop Mobile More Submit  Join Login
Don't touch by NaruDossu Don't touch by NaruDossu
Please ignore the competition number.
Add a Comment:
 
:iconskeleton-horse:
Skeleton-Horse Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist General Artist
Hahaha, great cosplay! Nice choice! :rofl:
Reply
:iconmiiyu-sama:
Miiyu-sama Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Artist
Seriously, someone actually cosplayed him? That's just way too epic! x'D <3
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Jul 23, 2014
Well I had to! Gaimon is like the best character in One Piece <3
Reply
:iconmiiyu-sama:
Miiyu-sama Featured By Owner Aug 1, 2014  Hobbyist Artist
Haha ~ he really is awesome! \(^o^)/
Just as the cosplay! O 3O
Reply
:iconlundicos:
Lundicos Featured By Owner May 20, 2014  Professional Artisan Crafter
MUISTAN TÄN NIIN ELÄVÄSTI! TÄÄ ON IKIMUISTOISIN COSSI JONKA OON KOSKAAN NÄHNY MISSÄÄN CONISSA KYMMENEEN VUOTEEN :DD :heart:
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner May 21, 2014
Äää iha mahtavaa jos jäin mieleen!! :DDD kiitos kovasti. Aikomuksena on parannella kyseistä cossia ja vetästä se lähivuosina uudestaan 8DDDD
Reply
:iconsedra60:
sedra60 Featured By Owner Dec 11, 2013
haha this is so much win!
Reply
:iconsidneyrobin:
SidneyRobin Featured By Owner Sep 7, 2013  Hobbyist Photographer
Genius! 
Reply
:iconmarylique:
Marylique Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist General Artist
No way! So coooool!!!
Reply
:iconfrutodetuimaginacion:
Frutodetuimaginacion Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Photographer
EPIC WIN
Reply
:iconnency-chan:
Nency-chan Featured By Owner Jul 12, 2013
very coool cosplay!!
Reply
:iconnency-chan:
Nency-chan Featured By Owner Jul 12, 2013
very coooool cosplay XDDD
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Jul 15, 2013
Thanks~~ >:DD
Reply
:iconmariapereira:
MariaPereira Featured By Owner Jun 30, 2013  Student General Artist
You are THE BEST!!!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Jul 3, 2013
arrrr thaks, I see you are nice, mut do not take my treasure!!
Reply
:iconcromarlimo:
cromarlimo Featured By Owner Jun 3, 2013
you're my idol O__O
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jun 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
YOU ARE MY HERO
Reply
:iconotencia:
Otencia Featured By Owner Jun 3, 2013
my god this is amazing..
Reply
:iconsuperzalex:
SuperZalex Featured By Owner May 15, 2013
Ha, that's freaking awesome!
Reply
:icongabrielfrag:
GabrielFrag Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Artist
This made me laugh XD
Reply
:iconlycorisa:
Lycorisa Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist General Artist
LOL this is awesome!! so cool!! :iconluffylaughplz:
Reply
:iconki-plueschie:
Ki-Plueschie Featured By Owner May 1, 2013
ver great Idea *__*
Reply
:iconbananatect:
Bananatect Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Best cosplay ever! Love the 'fro.
How did you move around it this though?
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Apr 26, 2013
well... I just walked :'D
Reply
:iconbananatect:
Bananatect Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
oh....:iconsuperderpplz:
I thought you'd sort of...drag yourself along the floor while still in the box...guess not...
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Apr 27, 2013
no, I just walked in the box. like this [link] box around me.
Reply
:iconbenowar88:
benOwar88 Featured By Owner Apr 22, 2013
friggin' epic!
Reply
:iconpineapple-pocky:
pineapple-pocky Featured By Owner Jan 22, 2013  Professional General Artist
well done, you pulled it off perfectly XD
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Jan 22, 2013
Thanks ;D
Reply
:iconsallysamson:
SallySamson Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Hell yeah!! Guymond! :D
Love that guy!
Reply
:iconnachalnik:
Nachalnik Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist
OMG
Reply
:iconirie-mangastudios:
Irie-mangastudios Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
ALL THE EFFING WIN! JUST TAKE ALL THE INTERNET, you won it all!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 27, 2012
Oh my~Thanks! *nastywink*
Reply
:iconwrittenlegend:
WrittenLegend Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Photographer
Oh my, my husband and I laughed so very hard when we saw this! One of the best comical episodes ever! This is such a charming cosplay! Very well done!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 22, 2012
Yes! That episode was one of the best ever!
Thank you~
Reply
:iconvioletsarenotblue:
violetsarenotblue Featured By Owner Nov 18, 2012  Student General Artist
haha so epic its funny :)) good job (y)
Reply
:icontweety25:
tweety25 Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Traditional Artist
haha, liking the hair ^__^
Reply
:iconmuscleman2008:
muscleman2008 Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Digital Artist
lmfao love this
Reply
:iconpinklemon91:
PinkLemon91 Featured By Owner Nov 18, 2012
COOL! *_*
Reply
:iconlala-chan64:
Lala-chan64 Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Best cosplay ever! ^^
Reply
:icontifarose:
TifaRose Featured By Owner Nov 6, 2012
Lol! Awesome! XD
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 6, 2012
Thank you ^________________________^
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner Nov 6, 2012
this is the coolest thing ever to happen to me!!!!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 6, 2012
Oh you should have seen when I stumbled... Getting up was a whole new adventure.
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner Nov 7, 2012
ack!!! but i would have died laughing
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 8, 2012
I did kill many that day... or at least I left many traumas. I cosplayed Ivankov once. There was a kid who stared at me. Soon his dad closed his eyes and started to walk the kid away xD Protective dad <3
Reply
:icontarapotamus:
Tarapotamus Featured By Owner Nov 6, 2012
hoooooly crap :iconnegativedreamer: and I almost just hyperventilated upon seeing this!!!!!!!!! AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 6, 2012
Hahaha you two are funny 8D I'm going to cosplay him again someday, but I need to find nice photographer and nice backgroud. I checked your accounts and your pics are amazing! And the costumes looks so niceee...<3
Reply
:iconnegativedreamer:
negativedreamer Featured By Owner Nov 7, 2012
i would SOOOO where my buggy for photos if we lived on the same continent!
Reply
:iconnarudossu:
NaruDossu Featured By Owner Nov 8, 2012
Oh that would be so cool but NOOOOO~ Curse you Finland!!! XD Y U SO FAR!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 23, 2011
Image Size
98.3 KB
Resolution
481×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,857 (1 today)
Favourites
169 (who?)
Comments
80
Downloads
23
×